środa, 15 sierpnia 2012

Smaczny Lublin part. 1

Już od dawna miałam ochotę opisać te miejsca w Lublinie, w których warto zjeść, wypić, posiedzieć... Zacznę oczywiście od tych, które znam i lubię. Mam jednak nadzieję, że dzięki temu "projektowi" uda mi się lepiej poznać moje miasto, przynajmniej od tej strony. Może też mój wywiad środowiskowy komuś się przysłuży do odkrycia ciekawych miejsc (piszę to, jakbym miała niezliczoną ilość czytelników)...
W każdym razie zacznę od "Cafe Velo" - uroczej, małej kawiarenki na ul. Chopina 9/7. Wystrój kawiarni zachwycił mnie od razu - jasne drewno, niebiesko-zielona kolorystyka i fotele w pepitkę! Mają duży wybór napojów - kawy, herbaty, koktajle i inne cuda. Jednak warto się tam wybrać przede wszystkim dla jedzenia! W ofercie są kanapki, sałatki, naleśniki, wytrawne tarty i ciasta. Te ostatnie są przepyszne, próbowałam też kanapek - smaczne i niebanalne. Jednym słowem - polecam!
Tarta malinowa
Tarta piankowa z miętą na spodzie z ciasteczek oreo

1 komentarz:

  1. Mniam. Jak tylko skończę wakacje, zaraz się tam udam celem podłapania jakiejś kalorii. ;)

    OdpowiedzUsuń