sobota, 20 kwietnia 2013

Smaczny Lublin - Spinacz

Bez wątpienia Spinacz był okazją do spięcia się i zabrania znowu za Smaczny Lublin. Nie obiecuję, że kolejne wpisy będą się pojawiać częściej i regularniej, ale na pewno jeszcze wiele miejsc w Lublinie wartych jest opisania i zareklamowania.

Spinacz Cafe to miejsce, które zachwyciło mnie, gdy tylko do niego weszłam, od razu też przeczuwałam, że dostanę tu dobre jedzenie i jak na razie się nie rozczarowałam. Spinacz powstał na początku tego roku, trafiłam do niego za sprawą Uli, która, również kierowana zachwytem, przyprowadziła mnie tu pewnego wieczoru. W środku jest kolorowo, nowocześnie i przytulnie. Za barem miła i wesoła ekipa otwarta na gości i chętnie podpowiadająca co warto zjeść albo wypić. Pokusiłyśmy się z Ulą na kanapki - proste i smaczne w duecie ze świeżym ogórkiem do zagryzienia. Właściwie nie widzę sensu w rozpisywaniu się i zachwalaniu, po prostu tam idźcie, żeby również się zachwycić! Bardzo się cieszę, że w nszym mieście powstają miejsca, do których chce się wpaść o dowolnej porze i zostać tam na pół dnia. Polecam! 




Kanapka Koko Dżambo z kurczakiem, suszonymi pomidorami, rukolą i sosem

Kanapka Szympatyczna z szynką, gorgonzolą, sałatą i marynowaną rzodkiewką


Adres:
Spinacz Cafe
ul. Ewangelicka 6

1 komentarz: