sobota, 20 lutego 2010

Jedna kartka, ale cztery zakładki

Przed wyjazdem Funio obiecała wysłać MI kartkę z widokiem Wrocławia Z LOTU PTAKA, oto ona (dobrze, że nie ma na niej żadnego ptaka...)
A zdjęcie drugiej strony publikuję bez zgody byłej właścicielki kartki (jakie to szczęście, że teraz ja jestem jej właścicielką:)
A w ogóle to Funio wróciła na Krańcową i przywiozła ze sobą dary, które bardzo mnie ucieszyły, ponieważ mam w zwyczaju czytać kilka książek naraz...
Kącik filmowy: polecam film "500 dni miłości", bo czasem przydaje się nowe spojrzenie na komedie romantyczne, zwłaszcza jeśli się je baaaardzo lubi. "To skomplikowane" polecam już trochę mniej, ale można się pośmiać, no i główną rolę gra Meryl Streep.

1 komentarz:

  1. Kartka nie jest TWOJA tylko NASZA :P
    chociaż forma męska wskazywałaby na Szczepana...
    ale to ponoć Szanowni Państwo
    więc jednak jest NASZA
    Ewula

    OdpowiedzUsuń